ایماب دیزاین

سفارش آنلاین خدمات طراحی

خدمات طراحی بروشور

    خدمات طراحی بروشور

    با اینکه بروشورها معمولاً یک برگه بیشتر نیستند ولی استفاده از یک بروشور حرفه ای می تواند کسب و کار شما را خیلی قابل اعتمادتر با کیفیت تر و حرفه ای تر نشان بدهد!

    آیکون جهت نما طراحی بروشور چیست؟

    بروشور کتابچه یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد که از طرف تولید کننده یا ارائه دهنده به مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود (به نقل از ویکی پدیا). بروشور ها خود به انواع مختلفی از قبیل الکترونیکی، دو لتی، سه لتی و… تقسیم می‌شوند و در درجه اول از بروشورها برای معرفی یک شرکت، سازمان، محصولات یا خدمات و در درجه دوم اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه یک کسب و کار استفاده می شود. البته امروزه برای آموزش های کوتاه و اطلاع رسانی های دیگر هم از بروشور می توان استفاده کرد.

    آیکون جهت نما چرا باید از بروشور استفاده کنیم؟

    در مقایسه با روش‌های دیگر شاید بتوانیم بگوییم که بروشور بهترین و ساده ترین راه برای رساندن اطلاعات کلی و جزئی در رابطه با محصولمان به مشتری است. بروشور ها معمولاً ارزان و مقرون به صرفه هستند و می توانیم آنها را در سایزهای مختلف با توجه به سلیقه مشتری چاپ کنیم. طراح بروشور با ترکیب ماهرانه و خلاقانه تصاویر و متون می تواند یک بروشور حرفه ای و جذاب را به ما تحویل بدهد و ما آن را به صورت الکترونیکی و یا چاپ شده در اختیار مشتری قرار بدهیم تا اولاً از این راه ارزش محصول خود را بالا ببریم و ثانیاً به مشتری این موضوع را بفهمانیم که او برای ما مهم است و کسب و کار ما حرفه ای، قابل اعتماد و با کیفیت است.

    برای مشاهده نمونه کارهای طراحی بروشور و اطلاع از تعرفه های آن بر روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

     نمونه کار طراحی بروشور تعرفه ساخت بروشور