ایماب دیزاین

سفارش آنلاین خدمات طراحی

خدمات صفحه آرایی نشریه

    خدمات طراحی و صفحه آرایی نشریه

    در صفحه آرایی نشریه با ایجاد هماهنگی هنرمندانه میان متن و تصاویر و المان های ریز و درشت، اگر درست و اصولی انجام شود باعث جذابیت نشریه می‌شود تا بیننده در نگاه اول، جذب نشریه شود و تا انتها با آن بماند. ایماب دیزاین با ارائه خدمات صفحه آرایی آماده دریافت سفارشات شما است.

    آیکون جهت نما صفحه آرایی نشریه چیست؟

    صفحه آرایی "Page layout "به تمام اعمالی گفته می شود که باید به شکلی هنرمندانه انجام شود تا یک صفحه به زیباترین شکل خود در بیاید. از همین رو به عنوان یک هنر شناخته می‌شود که تاثیر بسیار مهمی در خوانایی و ایجاد شوق خوانش در مخاطبان دارد. نشریات چاپی و الکترونیکی نیازمند صفحه آرایی اصولی و دقیق هستند. از عوامل دیگری که در زیبایی نشریه و مجله تاثیر گذار است میتوانیم به استفاده از تم رنگی و متناسب با موضوع نشریه، به کارگیری فونت های مناسب، طراحی جلد زیبا و ... نام ببریم که در مقاله ای دیگر به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت

    آیکون جهت نما چرا صفحه آرایی نشریات مهم است؟

    بدون صفحه آرایی، مطالب در صفحات خشک و بی روح هستند و خواننده را دچار خستگی می کنند در حالی که استفاده از چند ابزار ساده با کمی چاشنی خلاقیت، مخاطب را در لحظه اول جذب میکند و اگر این اصول درست رعایت شوند، خواننده را تا انتها در مطلب نگه خواهد داشت. پیاده سازی صفحه آرایی کاری بسیار دقیق و حساس است و نیازمند دانش بالا در دو علم طراحی و روانشناسی می باشد. طراحان اینفوگرافیک با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و ایندیزاین، نسبت به طراحی و صفحه آرایی نشریه ها اقدام می‌کنند.

    برای مشاهده نمونه کارهای صفحه آرایی نشریه، دیدن مقالات صفحه آرایی مجله و نشریه و اطلاع از تعرفه های آن بر روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

     نمونه کارهای طراحی نشریه تعرفه صفحه آرایی نشریه