ایماب دیزاین

سفارش آنلاین خدمات طراحی

خدمات طراحی پوستر

    خدمات طراحی پوستر

    طراحی یک پوستر حرفه ای باعث جذب فوق العاده مخاطب، فروش چندین برابری محصولات و یا حتی انتقال سریع‌تر اطلاعات به شخص مورد نظر می شود. پس حتما در طراحی پوستر اصول و قواعد را رعایت کنید تا نهایت فایده را ببرید!

    آیکون جهت نما طراحی پوستر چیست؟

    در تعریفی ساده پوستر به تصویر چاپی گفته می شود که برای تزئین، اطلاع رسانی یا تبلیغات روی دیوار نصب می شود. شما می توانید پوسترها را در اشکال و اندازه های مختلف چاپ کنید. در عصر حاضر، پوسترها معمولاً به‌ عنوان شکلی از تبلیغات استفاده می‌شوند و یکی از سریع ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مخاطب به حساب می آیند.

    آیکون جهت نما چرا طراحی پوستر اینقدر مهم است؟

    یک پوستر حرفه ای در واقع نماینده رویداد و برندی است که در آن نشان داده می شود و در صورتی که در طراحی آن خلاقیت و اصول طراحی رعایت نشده باشد می تواند برند یا رویداد شما را خیلی کم ارزش جلوه بدهد. پس بیایید قبول کنیم که شما برای تبلیغ شرکت خود و یا اطلاع‌رسانی رویداد مورد نظر فرصت خیلی کمی دارید؛ احتمالا در حد یک نگاه کوتاه!!! این هنر طراح است که چطور پوستری را طراحی کند که در کنار دهها پوستر دیگری که بر روی دیوار نصب شده و در مسیر فرد وجود دارند توجه او را به خود جلب کند و او را مجبور کند که حتی برای چندین لحظه به آن دقت کند و آن را مطالعه کند.

    برای مشاهده نمونه کارهای طراحی پوستر، دیدن مقالات طراحی پوستر و اطلاع از تعرفه های ساخت پوستر بر روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

     نمونه کارهای طراحی پوستر تعرفه طراحی پوستر