ایماب دیزاین

سفارش آنلاین خدمات طراحی

خدمات طراحی اینفوگرافیک

    خدمات طراحی اینفوگرافیک حرفه ای

    اینفوگرافیک ها تقریبا در هر صنعتی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. از خبرگزاری های مختلف گرفته تا مدارس و کلاس‌های درس، مطب پزشکان و تقریبا می توانیم بگوییم اینفوگرافیک‌ها در همه جا برای انتقال اطلاعات پیچیده به شیوه‌ای جذاب استفاده می شوند. مطمئنا اگر اینفوگرافیک حرفه ای نباشد مخاطبان زیادی جذب آن نخواهند شد.

    آیکون جهت نما اینفوگرافیک چیست؟

    ابتدا با خود کلمه اینفوگرافیک شروع می کنیم. اینفوگرافیک (infographic) در واقع ترکیبی از دو کلمه اطلاعات (information) و گرافیک (graphic) است که از آن به عنوان وسیله ای برای نمایش تصویری اطلاعات و داده ها نام برده می شود . ما می توانیم از اینفوگرافیک به عنوان ابزاری مفید برای انتقال اطلاعات و داده های خودمان استفاده کنیم به طوری که مخاطب در سریع ترین زمان بتواند اطلاعاتی که مد نظر ما است را دریافت و درک کند؛ حتی اگر آن اطلاعات سخت و پیچیده باشد. البته فراموش نکنیم که همه چیز به این بستگی دارد که طراح چگونه عناصر گرافیکی مختلف مانند رنگ‌ ها، آیکن ها ، تصاویر، فونت‌ ها و سایر عناصر را ترکیب کند تا آن موضوع به روشی متقاعده کننده و قابل درک به مخاطب ارائه شود.
    همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف یک اینفوگرافیک فقط اطلاع رسانی نیست، بلکه ما به دنبال ایجاد تجربه ای سرگرم کننده و جذاب برای مخاطبانمان هستیم!

    آیکون جهت نما چرا باید از اینفوگرافیک ها استفاده کنیم؟

    چرا اینفوگرافیک ها اینقدر محبوب هستند؟ اینفوگرافیک‌ها علاوه بر اینکه سرگرم کننده و جذاب اند و به راحتی می توانیم آنها را به اشتراک بگذاریم، دارای مزیت های دیگری هم هستند از جمله :

    • درک اطلاعات پیچیده را آسان می‌کنند
    • یک نمای کلی و سریع از موضوع مورد نظر ارائه می دهند
    • قابل استفاده برای نمایش یافته های یک تحقیق یا نتایج نظرسنجی به شکل ساده
    • مقایسه راحت چندین موضوع با هم آن هم در یک صفحه!
    • افزایش ترافیک سایت، افزایش تعامل و آگاهی از اهداف و اقدامات شرکت و موسسه مورد نظر
    • یک روش تبلیغاتی موثر برای تبلیغ کسب و کارها
    • قابل استفاده برای گسترش آگاهی های عمومی در مورد یک موضوع اجتماعی (مثلا اینفوگرافیک های آموزش موارد بهداشتی در زمان کرونا)
    • بهترین راه برای ارائه دادن مطالب یک گزارش طولانی
    • ابزاری جذاب برای بیان مطالب درسی دشوار و حوصله سر بر به دانش آموزان
    • و….

    اگر نیاز به یک اینفوگرافیک حرفه ای و اصولی دارید سایت ما با تجربه چندین ساله خود می تواند به راحتی به شما کمک کند و با توجه به موضوع و حیطه کاری شما، اینفوگرافیکی مناسب و مخاطب پسند برای شما طراحی کند. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی اینفوگرافیک یا مقالات مرتبط و تعرفه های طراحی فقط کافیست روی بخش مورد نظر کلیک کنید

     نمونه کارهای طراحی اینفوگرافیک تعرفه طراحی اینفوگرافیک