ایماب دیزاین

سفارش آنلاین خدمات طراحی

خدمات اینستاگرام

    خدمات طراحی گرافیک برای اینستاگرام

    اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه و طبق برخی آمار ۴۷ میلیون نفر کاربران ایرانی با ویژگی های منحصر به فردش یکی از بهترین فرصت ها برای برندهای مختلف است که وارد این فضا شوند و از آن استفاده کنند. به هر حال، با تعداد افراد زیادی که دراین پلتفرم حضور دارند، مطمئناً مخاطبان مورد نیاز شما هم در آنجا هستند.

    آیکون جهت نما چرا تبلیغات در اینستاگرام مهم است؟

    مخاطبان اینستاگرام روز به روز در حال افزایشند؛ بنابراین شما با داشتن فقط یک پیج و تبلیغات مناسب شرکت یا محصول خود، میتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و مخاطبان و مشتریان ثابتی برای خود پیدا کنید. شما می توانید مستقیماً با مخاطبان خود تعامل داشته باشید که این خود منجر به افزایش رضایت مشتری می شود! اما نکته ای که کمتر به آن توجه می شود، نقش طراحی در دیده شدن برند و محصول شما است. مطمئناً شما در اینستاگرام پیج های زیادی را دیده اید که فالوورهای چند صد هزار نفری یا حتی میلیونی دارد و اگر به آنها دقت کنید متوجه نظم و چینش پست های آنها می شوید. آنها با کمک از طراحان گرافیک پست های اینستاگرام حرفه ای و یا استوری های جذابی برای خود تولید می کند، طراحی قالب حرفه ای برای پست اینستاگرام و استوری و همچنین طراحی شیک آیکون هایلایت ها همگی باعث میشود یک پیج بیشتر از آنچه که هست حرفه ای به نظر برسد.

    برای مشاهده نمونه کارهای طراحی استوری، طراحی پست اینستاگرام و اطلاع از تعرفه های خدمات اینستاگرام بر روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

    نمونه کارهای طراحی استوری اینستاگرام نمونه کارهای طراحی پست اینستاگرام تعرفه طراحی پست و استوری